Belnet blijft tot uw dienst staan tijdens de eindejaarsperiode

Gepubliceerd op wo, 11/22/2023 - 11:32

Als dienstenleverancier vinden wij het belangrijk om u steeds de best mogelijke kwaliteit te leveren. Om de stabiliteit van ons netwerk en onze diensten te kunnen garanderen tijdens de eindejaarsperiode leggen wij zoals elk jaar een network freeze vast.

Hieronder vindt u meer informatie over deze network freeze en de week waarin onze kantoren gesloten zijn.

Network Freeze - 15 december 2023 (om 17 u.) tot en met 8 januari 2024 (9 u.)

De network freeze loopt van vrijdag 15 december 2023 (om 17 u.) tot en met maandag 8 januari 2024 (9 u). Dit houdt in dat wij tijdens deze periode geen upgrades uitvoeren of nieuwe diensten implementeren, zodat we te allen tijde een maximale beschikbaarheid van ons netwerk kunnen garanderen.

Sluiting van onze kantoren - 25 december 2023 tot en met 1 januari 2024

Tijdens de sluiting van onze kantoren, van maandag 25 december 2023 tot en met maandag 1 januari 2024, blijven wij bereikbaar in geval van een technisch incident. Meer algemene verzoeken (administratieve, commerciële of niet-dringende technische verzoeken) zullen worden behandeld op dinsdag 2 januari 2024 wanneer onze kantoren weer opengaan.

Hoe kunt u ons contacteren tijdens deze periode?

Technische incidenten: wat te doen?

In geval van een onderbreking van uw connectiviteit en/of storingen in de Belnet-diensten kunt u contact opnemen met de Belnet Service Desk:

  • Telefonisch: 02 790 33 00 (24/7)
  • Per e-mail: servicedesk@belnet.be (9u-17u)

In geval van een belangrijk incident vindt u alle informatie op onze statuspage.

Commerciële en administratieve vragen

Uw commerciële en administratieve vragen zullen beantwoord worden vanaf de heropening van onze kantoren op dinsdag 2 januari 2024.

Technische ondersteuning voor Belnet-diensten (behalve incidenten)

De technische ondersteuning van Belnet-diensten zal zich beperken tot dringende problemen (zie technische incidenten). U kunt ons echter uw niet-dringende technische verzoeken blijven toesturen. Deze zullen vanaf dinsdag 2 januari 2024 worden verwerkt.

Download onze contactprocedure (Belnet-klanten)

 Download onze contactprocedure (FedMAN-klanten)

Vond u dit nieuws interessant?

Copyright © 2024 Belnet.