Belnet Service Desk

Contractuele contactpersonen kunnen de Belnet Service Desk contacteren via:

Waarvoor kunt u contact opnemen met de Belnet Service Desk? 

Incidenten – 24/7 

U kunt de Belnet Service Desk 24/7 telefonisch contacteren voor: 

  • Storingen in de Belnet connectiviteit 
  • Storingen in de Belnet diensten

Opgelet! Wanneer u een incident buiten de kantooruren per mail meldt, zal dit pas de volgende werkdag opgenomen worden. 

Alle vragen - werkdagen (9h00 - 17h00) 

Tijdens de kantooruren kunt u contact met ons opnemen voor: 

  • Installaties, upgrades of andere veranderingen met betrekking tot uw verbinding en aanverwante diensten die geen impact hebben op uw connectiviteit. 
  • Administratieve wijzigingen 
  • Alle commerciële vragen 
  • Technische vragen over het Belnet network. Er is geen impact op uw connectiviteit. 
  • Technische vragen of opmerkingen bij het gebruik van Belnet diensten, zonder dat deze diensten verstoord zijn. 

Enkele tips

  • Houd uw acroniem en/of ticketnummer bij de hand. 
  • We raden u aan om mails in "plain text" te versturen. Om een efficiënte verwerking van uw aanvraag te garanderen, vragen wij u ook om het onderwerp van uw mail kort en bondig te houden. 
  • Grote bijlagen verstuurd via mail kunnen mogelijk niet verwerkt worden. Organisaties aangesloten op Belnet R&E Federation kunnen grote bestanden versturen via FileSender.   
Copyright © 2024 Belnet.