Ons nieuwe ticketingsysteem ServiceNow is volledig operationeel

De migratie is voltooid

Begin december stapte Belnet over naar een nieuw ticketingsysteem. Het ‘oude’ OTRS-systeem werd vervangen door ServiceNow.

Ondanks de zorgvuldige voorbereiding bracht de overgang naar het nieuwe systeem een aantal kinderziektes met zich mee. Zo was het voor uw organisatie tijdelijk niet mogelijk om uw tickets te raadplegen op het Belnet portal. Mogelijk hebt u ook op korte tijd veel en onvolledige notificaties per e-mail ontvangen na de aanmaak / aanpassing van uw openstaande tickets.

Wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat dit met zich meebracht. Onze teams hebben alles in het werk gesteld om deze problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Ondertussen werden alle tickets gemigreerd en is ServiceNow volledig operationeel. U kunt ook opnieuw uw tickets opvolgen via het portaal.

Met de implementatie van ServiceNow willen we onze dienstverlening nog verbeteren. Het nieuwe systeem biedt onder meer uitgebreidere reportingmogelijkheden en laat ons toe om uw tickets beter op te volgen.

Indien u vragen heeft over ServiceNow, aarzel dan niet om onze Service Desk te contacteren.