Monitoringserver buiten werking

Version française - English version

Beste klanten,

Ten gevolge van het incident in het datacenter in Evere op 17 december 2017 (lees het artikel) hebben wij de server waar onze webmonitoringpagina is gehost buiten werking moeten stellen. Sinds vandaag is het niet meer mogelijk om uw netwerkstatistieken via deze pagina te raadplegen.

Zoals we onlangs al hebben aangekondigd (lees het artikel), zijn de statistieken over uw verbindingen voortaan beschikbaar op het Belnet Portal.

De sectie "monitoring" op het portaal bevat alle informatie die u ook op de webpagina kon terugvinden. Bovendien zijn de weergavekwaliteit en de interactiviteit van de grafieken verbeterd om u zo een aangenamere ervaring te bieden.

Aanmelden is heel eenvoudig! Houd uw Belnet Personal Login bij de hand zoals u voordien deed om toegang te verkrijgen tot monitor.belnet.be.

Ter herinnering, het Belnet portaal biedt u binnen éénzelfde interface een schat aan informatie. Zo krijgt u een volledig overzicht van uw facturatie, kunt u de administratieve en technische details van uw connectiviteit of uw applicaties bekijken, kunt u grafieken raadplegen via de monitoring, uw tickets opvolgen en alle technische documentatie over onze diensten raadplegen. Kortom, alle informatie die u nodig hebt, ligt binnen handbereik.

Wacht niet langer en meld u nu aan op my.belnet.be voor een nieuwe klantervaring.

Indien u vragen heeft over de monitoring of de toegang tot het portaal, aarzel dan niet om onze Service Desk te contacteren op 02.790.33.00 of via mail naar servicedesk@belnet.be.