Laatste nieuws

10/25/2018 - 09:20
EVENT - Belnet Networking Conference 2018
Terugblik op een speciale editie ter gelegenheid van onze 25ste verjaardag
De Belnet Networking Conference 2018 was de gelegenheid bij uitstek om de 25ste verjaardag van Belnet te vieren. Tijdens deze editie kwamen 150 deelnemers van universiteiten, hogescholen en overheidsdiensten uit het hele land voor de tweede keer samen in het charmante Radisson Blu Royal Hotel. Directeur van Belnet Jan Torreele gaf het startschot...
10/24/2018 - 15:07
FOCUS - Goedkopere internetverbinding in 2019
Belnet verlaagt zijn tarieven opnieuw
De instellingen die verbonden zijn met Belnet, maken steeds meer gebruik van het internet. Zoals we in onze focus van vorige maand al aanhaalden, verwacht Belnet in het nieuwe academiejaar opnieuw een groei van 20 tot 25 %. Om het toenemende internetgebruik te ondersteunen, hebben we besloten onze tarieven nogmaals te herzien. Vanaf 1 januari 2019...
10/24/2018 - 14:31
STORY - 25 jaar Belnet
Focus op een sterk duo: Pascal Panneels en Philippe Van Hecke
Voor de 25ste verjaardag van Belnet geven we het woord aan onze oudgedienden en collega's, die maar al te graag hun leukste verhalen over Belnet vertellen. Deze maand is de unit Services aan de beurt. We stelden Pascal Panneels en Philippe Van Hecke enkele prangende vragen. Zij vormen een sterk team en doen ook buiten Belnet veel samen.  Hallo,...
10/23/2018 - 14:40
Blijf beter geïnformeerd in geval van incidenten
Belnet stelt een specifieke webpagina ter beschikking
Voor Belnet is het een prioriteit om u beter te informeren wanneer een van onze diensten niet beschikbaar is. In geval van een grootschalig incident op ons netwerk of storing in onze dienstverlening kunt u voortaan de webpagina https://status.belnet.be raadplegen om continu geïnformeerd te blijven. Op deze pagina zal u updates terugvinden in geval...
10/23/2018 - 12:05
UPDATE – Belnet neemt nieuw ticketingsysteem in gebruik vanaf 1 december 2018
Uw openstaande tickets zullen een nieuw ticketnummer krijgen
Om zijn dienstverlening verder te verbeteren, stapt Belnet op 1 december 2018 over naar een nieuw ticketingsysteem. Het huidige OTRS-systeem wordt dan vervangen door ServiceNow. Wat betekent dit voor u als klant? Uw openstaande tickets zullen worden overgezet naar ServiceNow. Na de migratie krijgen deze een nieuw ticketnummer. U zult op de hoogte...
10/23/2018 - 11:56
SURVEY - Geef uw mening over Belnet
Laat ons weten hoe wij scoren
Belnet heeft de intentie om zijn klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Met behulp van een klanttevredenheidsonderzoek willen we ervoor zorgen dat we aan uw verwachtingen voldoen. In deze enquête proberen we te peilen hoe goed we scoren op het gebied van imago, klantbenadering en enkele diensten die sinds de vorige enquête een wijziging...
10/17/2018 - 16:19
Europol lanceert awarenesscampagne over cyberscams
Ondersteun de campagne in uw organisatie
Cybercriminelen zijn voortdurend op zoek naar manieren om op uw kosten geld te verdienen. Zowel individuen als organisaties worden steeds vaker het slachtoffer van “social engineering” technieken. Deze vorm van cybercriminaliteit is erop gericht om vertrouwelijke informatie te verkrijgen van personen en/of slachtoffers bepaalde handelingen te...

Pagina's