Standaard

Belnet Service Desk

Uniek contactpunt dat elke dag de klok rond beschikbaar is

We wensen u een geschikte ondersteuning te geven voor al uw vragen over incidenten en naar technische, commerciële of administratieve informatie. De Belnet Service Desk is het unieke contactpunt dat elke dag de klok rond beschikbaar is.

Of het nu gaat om een 'service request’, een installatie of upgrade, een te melden incident, een administratieve wijziging of een andere technische vraag, de Belnet Service Desk antwoordt elke dag de klok rond op al uw vragen.

Uw voordelen

  • Monitoring 24/24, 7/7
    Uw verbinding met het netwerk van Belnet wordt voortdurend bewaakt.
  • Gepersonaliseerde aanpak
    Alleen de contactpersonen in uw organisatie die door Belnet zijn erkend, zijn bevoegd om contact op te nemen met de Belnet Service Desk. Ze beschikken over een badge met hun gegevens waarmee ze op elk ogenblik de Service Desk kunnen bereiken.
  • Snel antwoord
    De Belnet Service Desk voert onmiddellijk een eerste analyse van het probleem uit. Als de aard van het incident dat vereist, worden vervolgens interne experts geraadpleegd. Zo bieden we een doeltreffende oplossing voor elk probleem.
  • Professionele follow-up
    De Belnet Service Desk zorgt voor een follow-up van elk incident en licht u bij elke stap in.

Contact met ons opnemen via de Belnet Service Desk:
 

Als u een geregistreerd contactpersoon bent, houdt u uw afkorting en ticketnummer (indien u er een hebt) bij de hand en belt u naar 02 790 33 00 of stuurt u een mail naar servicedesk@belnet.be. U kunt ook een ticket openen via my.belnet.be.

Raadpleeg onze contactprocedure (op het support gedeelte van ons portaal).