Hebt u klachten over onze dienstverlening?

Belnet hecht veel belang aan de kwaliteit van zijn diensten en houdt eraan zijn werking te verbeteren.
Mocht u hierover toch opmerkingen of klachten hebben, dan kan u deze melden aan onze klachtenbeheerder. Uw klacht zal met de grootste zorg behandeld worden.

Belnet stelt ook alles in het werk om gelijkaardige klachten in de toekomst te voorkomen en de werking van zijn diensten te verbeteren.
Teneinde uw eventuele klachten te behandelen hebben we een formulier ontwikkeld.

Aarzel niet dit formulier in te vullen indien u niet tevreden bent over de kwaliteit van onze dienstverlening: online klachtenformulier

Er zal geen gevolg gegeven worden aan klachten die anoniem of beledigend zijn of die onze administratie niet aanbelangen.

Op welke wijze wordt een klacht behandeld?

  • Na registratie van uw klacht krijgt u een bericht van ontvangst;
  • Uw klacht wordt doorgestuurd naar de bevoegde diensten en personen en wordt behandeld binnen de maand;
  • U krijgt een antwoord per mail of per brief;
  • Uw klacht zal strikt vertrouwelijk worden behandeld;
  • Binnen de 30 kalenderdagen ontvangt u een gemotiveerd antwoord.

Toch nog geen oplossing?

Indien de klachtendienst u niet of onvoldoende heeft kunnen helpen, kan u altijd bij de federale Ombudsman terecht. Hij is volledig onafhankelijk, maakt geen deel uit van de federale administratie en onderzoekt uw klacht kosteloos en onpartijdig.